انتخاب عاقلانه.....زندگی عاشقانه

همسرگزینی و همسریابی

انتخاب عاقلانه.....زندگی عاشقانه

همسرگزینی و همسریابی

ازدواج سنت من است و کسی که از سنت من روی برگرداند از من نیست.
رسول اکرم (ص)
سایت همسریابی شیدایی با بیش از ۶۰۰ هزار کاربر آماده ازدواج. سعی خویش را بر آن داشته است که با استعانت از حضرت حق و تکیه بر امکانات مجازی و شبکه اینترنت، گامی نو در جهت تسهیل در امر انتخاب همسر برای جوانان مجرد و اشخاص جویای ازدواج بردارد.
انتخاب همسر یکی از مهمترین و اساسی ترین انتخاب های زندگی هر شخصی می باشد و هر انسانی در صورت انتخاب صحیح و عاقلانه است که تجربه یک زندگی عاشقانه را خواهد یافت.شعار و عمل ما در همسریابی شیدایی چیزی جز تکیه بر این معنا نیست.
انتخاب عاقلانه و زندگی عاشقانه

طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۵۵ ق.ظ

سایت همسریابی و همسر گزینی شیدایی

سایت همسریابی شیدایی

بنا به فرموده رسول اکرم (ص):النِّکَاحُ سُنَّتِ فَمَنْ رَغِبَ عَنْ سُنَّتِی فَلَیْسَ مِنِّی. از سال 92 در زمینه ازدواج دائم و ازدواج موقت ( صیغه ) با شما هستیم، سایت همسریابی شیدایی را بنا نهادیم تا امر مقدس ازدواج را تسهیل نموده و جوانان را در انتخاب همسریاری نماییم. تاکنون بیش از 600 هزار نفر در سایت ما ثبت نام نموده و صد ها نفر از طریق شیدایی ازدواج و در سایت ثبت ازدواج کرده اند. می دانیم که یکی از مهمترین انتخاب ها در زندگی هر فرد انتخاب همسر هست. هدف ما در سایت شیدایی ایجاد بستری نوین برای یافتن همسری مطابق با معیارهای خود جهت ازدواج دائم یا ازدواج موقت می باشد. در کشور ما با این پدیده نو ظهور با دیده تردید می نگرند اما ما همیشه سعی نمودیم به سوی اهداف خود ادامه دهیم .به یاری خداوند متعال سایت همسریابی شیدایی در این سالها با تلاش و هدفی متعالی همیشه در امر ازدواج دائم و صیغه یابی موفق بوده و امروز بزرگترین و برترین سایت همسریابی ایران اسلامی است.ثبت نام و جستجو در شیدایی رایگان میباشد و شما با امکانات ارائه شده قادر خواهید بود همسری همکف برای خود انتخاب نمایید از جمله امکانات دیگر همسریابی شیدایی آگهی های طلایی ، ارسال پیامک اطلاع رسانی ، امکان ارسال آلبوم تصاویر ، لیست قطع ارتباط و ده ها امکان دیگر که پس از ورود به شیدایی خواهید دید.سایت همسریابی شیدایی در بین سایت های مشابه در گوگل همیشه برترین رتبه ها را دارد و بیشترین جستجوی کلمات را در کی ورد های سایت همسریابی,سایت همسریابی موقت, همسریابی موقت,سایت ازدواج,سایت ازدواج موقت,سایت صیغه,صیغه یابی,صیغه,ازدواج موقت, را به خود اختصاص داده است .شیدایی ابداع کننده روش های نوین در امر ازدواج بوده و همیشه در این زمینه صاحب نظر بوده است. آنچه پشتیبان ماست حمایت معنوی میلیونی کاربران شیدایی است که هر ماهه از سایت شیدایی بازدید می کنند.و در آخر امید داریم با عنایات حق تعالی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور و اشتغال جوانان زمینه ازدواج آسان که همیشه مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و بار ها حضرت آقا توجه به ازدواج را مهم دانسته اند تسهیل گردد.


سایت صیغه یابی بهترین سایت همسریابی سایت صیغه یابی سایت صیغه یابی همسریابی شیداییhttp://samipatogh.ir همسریابی دائمhttp://yekkamand.ir موقتhttp://www.p30far30.ir سیغه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
صیغه یابی همسریابی موقت سایت سیغه سیغه سیغه سیغه همسریابی موقت همسریابی موقت