انتخاب عاقلانه.....زندگی عاشقانه

همسرگزینی و همسریابی

انتخاب عاقلانه.....زندگی عاشقانه

همسرگزینی و همسریابی

ازدواج سنت من است و کسی که از سنت من روی برگرداند از من نیست.
رسول اکرم (ص)
سایت همسریابی شیدایی با بیش از ۶۰۰ هزار کاربر آماده ازدواج. سعی خویش را بر آن داشته است که با استعانت از حضرت حق و تکیه بر امکانات مجازی و شبکه اینترنت، گامی نو در جهت تسهیل در امر انتخاب همسر برای جوانان مجرد و اشخاص جویای ازدواج بردارد.
انتخاب همسر یکی از مهمترین و اساسی ترین انتخاب های زندگی هر شخصی می باشد و هر انسانی در صورت انتخاب صحیح و عاقلانه است که تجربه یک زندگی عاشقانه را خواهد یافت.شعار و عمل ما در همسریابی شیدایی چیزی جز تکیه بر این معنا نیست.
انتخاب عاقلانه و زندگی عاشقانه

طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵ ق.ظ

🔴 دختران نامناسب برای ازدواج


۱-دخترانی که شدیداً متکی و وابسته هستند؛

یک دختر وابسته، باید هرکاری را حتماً با کسی و یا غالباً با مادرش در میان بگذارد و سپس تصمیم بگیرد؛ حتی کارهای بسیار جزئی و پیش پا افتاده را. چنین دختری دارای شخصیت مستقلی نیست و به قول معروف، ارادۀ کافی برای انجام کارهایش را ندارد.


۲- دخترانی که به مال و منال پدر می‌نازند؛

این دسته از دختران پولدار گرچه می‌توانند زنان خوبی باشند ولی باید مراقب باشید که نزد آنها همه‌چیز در «پول» خلاصه نشود.


۳- دختران نمایشی و مُدپرست‌ها؛

دخترانی شدیدا به دنبال توجه و مدپرستی هستند، باید دریافته باشند که دیگر مدپرستی؛ در جامعه خریدار چندانی ندارد. بخصوص اگر دختری بخواهد آن را به طلا و جواهرات هم تسرّی دهد؛ آن وقت است که کار مشکل‌تر می‌شود. 


۴- دختران بسیار لوس و از خودراضی:

یکی دیگر از خصوصیات زن خوب این است که لوس و خودخواه نباشد. معمولاً و البته نه همیشه دختران لوس، اغلب یا تک فرزند و یا تنها دختر خانواده هستند و بقیه پسرند، یا دختر ته تغاری خانواده هستند، و در نتیجه، اطرافیان برای این که به قول خودشان کمبود محبت آنها را جبران کرده باشند،( البته همه این ها منوط به تربیت خانوادگی است). گاهی بیش از حد و به گونه‌ای غیرمتعارف به آنها محبت کرده‌اند. زندگی با دختر لوس بسیار مشکل است.


۵-زنی که تنها متکی به زیبایی است ( یعنی به جز زیبایی چیز دیگه ای نداشته باشه... مثل اخلاق، مهارت اجتماعی و...)


۶- دختران همه‌چیزدان؛ یعنی «خانم معلم‌ها»!


من بر این گمانم که عنوان بالا خیلی چیزها را روشن می‌کند و توضیح زیادی لازم ندارد. ولی همان‌طور که هیچ مردی حق ندارد که بگوید «من فلان دختر را خواهم ساخت!» هیچ زنی هم حق ندارد چنین تصمیمی بگیرد که برای شوهرش یک معلم اخلاق و یا یک همسرِ همه‌چیزدان و عقل کل باشد! 


۷- دختران جاه طلب:

این گروه، دخترانی هستند که حس خودپرستی و جاه طلبی در آنها زیاد است. چنین زن‌هایی همه‌چیز را فدای کار خارج از خانه می‌کنند. آنها برای مردانشان به صورت رقیبی درمی‌آیند که دائماً در فکر مقایسه خود با همسرشان هستند.


٨-دختران شکاک و بد دل:

دخترانی که همواره در حال چک کردن نامزد خود هستند و بدون هیچ نشانه ای تهمت بی وفایی می زنند و دائما موبایل او را کاوش می کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
صیغه یابی همسریابی موقت سایت سیغه سیغه سیغه سیغه همسریابی موقت همسریابی موقت