انتخاب عاقلانه.....زندگی عاشقانه

همسرگزینی و همسریابی

انتخاب عاقلانه.....زندگی عاشقانه

همسرگزینی و همسریابی

ازدواج سنت من است و کسی که از سنت من روی برگرداند از من نیست.
رسول اکرم (ص)
سایت همسریابی شیدایی با بیش از ۶۰۰ هزار کاربر آماده ازدواج. سعی خویش را بر آن داشته است که با استعانت از حضرت حق و تکیه بر امکانات مجازی و شبکه اینترنت، گامی نو در جهت تسهیل در امر انتخاب همسر برای جوانان مجرد و اشخاص جویای ازدواج بردارد.
انتخاب همسر یکی از مهمترین و اساسی ترین انتخاب های زندگی هر شخصی می باشد و هر انسانی در صورت انتخاب صحیح و عاقلانه است که تجربه یک زندگی عاشقانه را خواهد یافت.شعار و عمل ما در همسریابی شیدایی چیزی جز تکیه بر این معنا نیست.
انتخاب عاقلانه و زندگی عاشقانه

طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۹ ق.ظ

همسریابی چیست و چرا اهمیت دارد؟(طنز)

از آنجایی که همسر بسیار امر مهمی است پس ضرورت دارد که همه ما یک همسر مناسب اختیار کنیم اینگونه است که همسریابی اهمیت پیدا می‌کند یافتن همسر مناسب بسیار اساسی است البته در وهله اول چندان اهمیتی ندارد که این همسر صیغه باشد یا به زبان دیگر موقت باشد و یا دائم.

در کل ازدواج دائم خیلی بهتر از ازدواج موقت است البته این را من نمی گویم ،باور عموم انگار این است اما در واقع ازدواج موقت بسیار بهتر از ازدواج دائم است کلا در زندگی ما انسانها هر چه موقت تر آنقدر بهتر.

من خود قصد داشتم که در وهله اول ازدواج دائم نکنم اما انگار جبر جامعه بر این بود که ازدواج موقت بد است و چندان جای خوبی نخواهد رفت کسی که این ازدواج را انجام دهد و اینگونه شد که ما در مبحث همسر یابی به مبحث همسریابی دائم بیشتر اهمیت دادیم.

در همسریابی همه می‌گفتند عشق بسیار چیز مهمی هست اما به نظر من اصلا عشق چیز مهمی نبود و ما بدون عشقم توانستیم همسر خود را بیابیم و به مثابه یک ازدواج عاشقانه از عشق دوری نماییم.

آنگونه که دوستان گفته اند و می گویند و احتمالاً همچنان خواهند گفت ازدواج بسیار چیز مناسبی است اگر پول داشته باشی و اگر هم نداشته باشید باز هم مناسب است چون احتمالا پول بدست خواهی آورد از جیب پدر زن شریف.

البته همه ازدواج ها که اینگونه نیستند و بیشتر ازدواج ها با مشکلات مالی همراه است و معمولا پدرزن خالی جیب خودتان هم خالی و این است سرانجام یک عشق تو خالی.

بگذریم از همه این حرفها باز هم می‌گویم عشق چیز خوبی است اما همسریابی و ازدواج بستگی دارد به دیدگاه تو.

البته نه اینکه در مورد عشق به دیدگاه تونستی ندارد.

تا آنجایی که من میدانم نگاه های عاشقانه در ازدواج های عاشقانه وجود دارد و شاید امری بدیهی تر از این موجود نباشد اما در همسریابی اصلاً اهمیتی ندارد که عشق وجود دارد یا نه چون عشق بعدها خواهد آمد.

پرگویی های مرا ببخشید اما هیچ ازدواجی نیست که بر مبنای زیاده طلبی و پر گویی و پرحرفی بنا نشده باشد من سعی دارم که این خصلت های ناپسند را در اینجا تخلیه کنم تا در مورد ازدواج از طریق سایت همسریابی به هیچ وجه من الوجوه کاری انجام ندهم اصلاً شما فرض کنید که می‌خواهم کاری انجام بدهم مثلا چه کار باید بکنم. پس مشخص شد که بنده ام مشغول حرف مفت هستم.

در اینجا با شعری از حافظ خط می کنند که فرمود

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز

مرده آن است که نامش به نکویی نبرند

باز هم مثل همیشه یادم رفت از ازدواج حرف بزنم که برای شیدایی اهمیت دارد پس دوباره میگویند همسریابی را با شیدایی تجربه کنید.

شعار ما با عمل ما یکیست این را هم خدا می‌داند و ما و شما

ازدواج بر مبنای انتخاب عقلانی سازنده یک زندگی عاشقانه خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
صیغه یابی همسریابی موقت سایت سیغه سیغه سیغه سیغه همسریابی موقت همسریابی موقت