انتخاب عاقلانه.....زندگی عاشقانه

همسرگزینی و همسریابی

انتخاب عاقلانه.....زندگی عاشقانه

همسرگزینی و همسریابی

ازدواج سنت من است و کسی که از سنت من روی برگرداند از من نیست.
رسول اکرم (ص)
سایت همسریابی شیدایی با بیش از ۶۰۰ هزار کاربر آماده ازدواج. سعی خویش را بر آن داشته است که با استعانت از حضرت حق و تکیه بر امکانات مجازی و شبکه اینترنت، گامی نو در جهت تسهیل در امر انتخاب همسر برای جوانان مجرد و اشخاص جویای ازدواج بردارد.
انتخاب همسر یکی از مهمترین و اساسی ترین انتخاب های زندگی هر شخصی می باشد و هر انسانی در صورت انتخاب صحیح و عاقلانه است که تجربه یک زندگی عاشقانه را خواهد یافت.شعار و عمل ما در همسریابی شیدایی چیزی جز تکیه بر این معنا نیست.
انتخاب عاقلانه و زندگی عاشقانه

طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۰۸ ب.ظ

قسمتی از کتاب گفتگو با خدا اثر نیل دونالد والش:



 آیا منظور تو این است که با دعا چیزی را طلب کردن در واقع آن را از ما دور می سازد؟


 این سوالی است که در طول قرون مطرح و پاسخ داده شده معهذا بد نیست بدانی که : تو آنچه را که بخواهی بدست نخواهی آورد و ضمنا نمی توانی هر چه بخواهی بدست بیاوری چون همان درخواست کردن چیزی ، نشانه این است که تو چیزی کم داری و چنانچه تو درخواست چیزی را بکنی ، این عمل دقیقا تجربه "خواستن"

را در واقعیتِ تو به وجود می آورد. بنابراین ؛ دعای صحیح دعای درخواست کردن چیزی نیست ، بلکه دعای تشکر است. زمانی که تو از پیش از خداوند برای چیزی که مورد آرزوی تو است تشکر می کنی ، در واقع این بدین معنا است که آن آرزو تحقق یافته است ، بنابراین ؛ تشکر مهمترین حرفی است که به پروردگار زده می شود

 ، چون اعتراف به این واقعیت است که خداوند ، قبل از اینکه چیزی از او بخواهی ، آنرا به تو عطا کرده است ، بنابراین هرگز درخواست نکن بلکه شکر و سپاس بگو.


 - خوب اگر من از خدا برای خواسته مورد نظرم از قبل تشکر کردم و خواسته ام هرگز برآورده نشد چه؟ این نومیدی منجر به سرخوردگی تلخی نمیشود؟


 از سپاس و حق شناسی نباید به عنوان وسیله ای کارا برای پیشبرد ماهرانه کاری

استفاده کرد ، منظورم شیوه ای است که با آن بتوان عالم هستی را فریب داد .

 تو نمی توانی به خودت دروغ بگویی . ذهن تو ، از افکار واقعی تو آگاه است ، اگر تو بگویی : "پروردگارا ! من از تو برای فلان و فلان چیز سپاسگزارم" و در عین حال برایت مسلم باشد که آنچه گفتی در واقعیت فعلی تو وجود ندارد ، پس ؛ از خدواند هم نمی توانی انتظار داشته باشی که شفافیتی کمتر از تو نسبت به موضوع داشته باشد و آنچه خواستی برایت فراهم کند. خداوند از آنچه در ذهن تو می گذرد آگاه است و آنچه تو میدانی چیزی است که به صورت واقعیت برتو آشکار شده است.


 - ولی چگونه می توانم برای آنچه وجود خارجی ندارد شکرگزار باشم؟

  • فرشته فتحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
صیغه یابی همسریابی موقت سایت سیغه سیغه سیغه سیغه همسریابی موقت همسریابی موقت